Info costururi curier
1. Program livrǎri Cluj Napoca:
Toate comenzile venite și confirmate pânǎ la ora 10:30 vor fi livrate în aceeaşi zi. Sâmbǎtǎ, duminicǎ şi în zilele declarate libere, nu se fac livrǎri. Livrarea este GRATUITǍ pentru comenzile mai mari de 150 lei.
2. Livrare prin FanCourier:
Toate comenzile venite din afara județului Cluj se vor livra prin FanCourier. Costul standard este de 20 de lei. Livrarea este GRATUITǍ pentru comenzile mai mari de 150 lei doar pentru Cluj Napoca. Costul standard de 20 de lei, este valabil pentru un colet de maxim 20 de kg. Toate coletele care depǎşesc greutatea de 20 kg vor fi taxate suplimentar datoritǎ greutǎții suplimentare. Costul pentru coletele atipice de peste 20 kg vor fi comunicate prin mesaj sau telefonic dupǎ plasarea comenzii. Conform acordurilor cu firma de curierat livrǎrile se fac în maxim 72 de ore de la predarea coletului de cǎtre vânzǎtor. Clienții au la dispoziție 2 metode de livrare:
- livrare cu flota proprie în Cluj Napoca şi zona metropolitanǎ;
- livrare la domiciliu prin FanCourier.
Toate coletele vor fi expediate ziua urmǎtoare (zile lucrǎtoare) plasǎrii comenzii.
Retur ambalaje
3. Ambalaje şi retur:
Toate ambalajele de sticlǎ şi PET sunt returnabile şi au o garanție de 1 leu/ambalaj. Acest cost se adaugǎ automat în coşul de cumpǎrǎturi pentru produsele care sunt în ambalaj returnabil. Clienții au posibilitatea de a completa câmpul “Câte sticle returnezi?” din pagina de check-out (coş de cumpǎrǎturi) cu numǎrul de ambalaje deținute şi pe care doreşte sǎ le returneze în momentul în care primeşte comanda plasatǎ, astfel coşul se actualizeazǎ proporțional cu numǎrul de ambalaj introduse în câmpul sus-menționat. Spre exemplu: daca se comandǎ 20 de sticle de bere şi clientul are 20 de ambalaje acasǎ dintr-o comandǎ anterioarǎ, va completa în câmpul “Câte sticle returnezi?” numǎrul 20 şi va apǎsa pe butonul “RETURNEZ STICLE” de sub câmpul anterior completat şi astfel coşul va fi actualizat iar clientul nu va mai plǎti garanție pe sticlele de bere comandate. Sub rezerva anulǎrii comenzii, opțiunea de retur ambalaje este posibilǎ doar pentru clienții din Cluj Napoca şi zona metropolitanǎ Cluj. Clienții din afara județului Cluj pot returna ambalajele doar direct în magazinul Max Market Grigorescu din Cluj Napoca, str. Eremia Grigorescu 138, cu menționarea numǎrului de comandǎ prin care acestia au plǎtit garanția. Sub rezerva anulǎrii comenzii, doar ambalajele goale/curate şi aflate în portofoliul www.maxmarket.ro vor fi preluate la retur. Sub rezerva anulǎrii comenzii, clienții care bifeazǎ opțiunile de retur şi nu fac parte din categoriile de mai sus sau nu returneazǎ ambalaje la livrare pot achita în numerar livratorului diferențele de ambalaj neconform sau pot refuza comanda. Clienții care doresc sǎ returneze ambalaje direct in magazinul Max Market Grigorescu, vor comunica obligatoriu numǎrul de comandǎ online prin care au plǎtit garanțiile, iar returnarea sumelor de bani aferente ambalajelor, vor fi plǎtite prin metoda prin care clientul a plǎtit garantia (numerar sau transfer bancar).
4. Metode de plata:
Clienții au la dispoziție urmǎtoarele metode de platǎ:
- Ramburs la livrator sau curier (taxa 5 lei);
- Card direct în platforma.
5. Contact:
Clienții ne pot contacta prin:
- email: office@maxmarket.ro
- telefon: 0750453500 (de luni pânǎ vineri între orele 09:00 şi 21:00);
- WhatsApp: 0750453500 (de luni pânǎ vineri între orele 09:00 şi 21:00);
- poştǎ: str. Eremia Grigorescu, nr. 138, județul Cluj, Cluj Napoca (magazinul Max Market Grigorescu).